Friday, August 5, 2011

Pok De Sanding 2

Adoiiiiiiiiiiiii..penatlah citer pasal pok de nie...ok...ok...janji...nie last...last and last aku citer tentang Pok De kahwin ye...pas nie masuk citer akulah pulak...nie masa kenduri kat umah mak aku lah pulak..aku cuti sampai seminggu demi melestarikan majlis perkahwinan adik aku nie. Alhamdullilah...semuanya berjalan dengan lancar...Amin........


 persiapan memasang khemah

 nie lah pelaminnya...berminat nak tempah...sila ke Kg Kubur, Kg Baru Neram...murah...murah je. Tapi aku tak tahu nama makcik tu...

 sebahagian cenderahati untuk tetamu nanti...aku tukang pack je

 sebahagian lagi

 lauk-pauk pengantin

 ketibaan pengantin

 slow-slow.....cool-cool

 pewittttttttttt

 amin...amin..semoga kekal hingga keakhir hayat

 tengoklah sapa juruacara.....berbayar tu....

 dah habis acara....majlis penutup diserikan dengan makan beramai-ramai bersama jiran tetangga

 tamat...abang pon dah tertidur kat pelamin...

 ha tu dia...tadi org dah berpenat lelah untuk acara sanding dia...sekarang sendiri mau ingat lah ye...sapu..jangan tak sapu


Dah pon tamat citer Pok De kahwin nie...harapan aku semoga berbahagia hingga ke akhir hayat...ok...next week citer aku pulak ye....dah lama tak bercerita....ikutilah perkembangan aku yang sekarang semakin bulat...bulat..dan terus bulatttttttttttt

xoxo
by me