Thursday, March 10, 2011

Tengok Rumah

Ada member bagitahu ada rumah nak dijual...dalam RM190K...area Taman Sri Serdang....menarik tu....gediklah nak g tengok....padahal duit ciput je...nak lunch setiaphari pon tak lepas....ala...tengok je...itu pon tak boleh.....bila aku cakap ngan laki aku...seperti biasalah ayat dia...ada duit ke...naik bosan aku....baik aku g sendiri...tengok.....

depan rumah...aiseyy...cam ne boleh tersnap gambar member aku lak nie....

   dari pintu depan

3 bilik

pintu belakang....boleh extend untuk dapur...rumah nie belum ada dapur lagi

jamban...cantikkan mozek tu

bilik air...cam best je kalau mandi-manda

nilah dapur yang ada sekarang...tapi tak sesuai...kat tengah-tengah rumah

termimpi-mimpi jugak aku tentang rumah nie...memang menarik...jiran kiri kanan melayu semua...depan rumah...kosong...maksud aku...tak de rumah orang...Tapi tulah....tuan rumahnya letakkan harga mati...RM 190K...mampu  ke aku...ada duit ke aku...jawapannya....tak mampu dan tak de duit...pas tu mulalah duk berangan kalau dapat rumah tu.....tengahari boleh balik rumah...anak aku pon tak yah makan kat kedai lagi.....tak de nak kelam-kabut g kerja...berasak-asak kat jalan...jem...tapi itulah...kalau dah berangan, tinggal jelah angan-angan....

xoxo
by me