Monday, November 29, 2010

Khatan

Tanggal 24/11/2010, abang selamat dikhatankan dikg...aku tak sempat untuk bersamanya sebab dah balik KL kerja...tak leh cuti lama-lama....susah nanti....tapi aku yakin abang dapat melalui saat getir dalam hidupnya tanpa aku dan ayahnya...ABANG BOLEH!!!!...ala tak pelah...biar dia belajar berdikari...ramai-ramai jugak teman sepejabat tak senang dengan tindakan aku meninggalkan anak aku khatan sorang-sorang....tak pelah..pak sedara dia ramai kat kg....lagipun anak aku tak pulak cakap suruh aku dan ayahnya disisinya pada masa tu...tabik jugaklah kat anak aku nie....
Sekitar majlis doa selamat untuknya sebelum acara khatar dimulakan...



untuk rakan-rakan sebaya


 untuk anak-anak muda


untuk warga emas


untuk warga kerja



dan inilah anak bujang aku yang bakal melangkah ke alam dewasa...bravo..bravo

semuanya dah selamat...semua golongan dapat menikmatinya...amin..amin...semoga dimurahkan rezeki untuk kenduri seterusnya...

 xoxo
by me