Monday, November 8, 2010

Jalan-jalan cari angin

Cuti Deepavali...mulanya..kami lepas je kat umah...malas nak keluar...

Tapi tiba-tiba je dapat sms dari husband mencadangkan aku keluar pekena ikan bakaq kat Bagan Lalang...terus je aku jadi semangat..ok gak tu...lebih-lebih lagi dia nak belanja....lajulah aku...sian kat budak-budak...asyik tengok tv je...pas tu bergaduh ngan aku berebut channel...dah pecah sana sini dah remote control tu..berebut ngan anak-anak aku...malas aku nak layan terus call Pok De ngajak sama....tapi pegi dah agak petang...ramainya manusia....


 
sekejap je kami lepak...lapar punya pasal terus cari port ikan bakar

Tapi yang paling aku tak boleh tahan masa lepak-lepak tu...brother kat sebelah aku tu asyik sungguh duk leraikan benang yang tersimpul....tergelak beso aku...yelah punyalah khusyuk dia duk leraikan benang tu...sampaikan mata dah naik juling...dah tak nampak mata putihnya...kah..kah...kah...sorry ye brother...


sempat jugak curi gambar dia

Cadangan aku...kalau ada sapa-sapa yg nak cuba ikan bakar kat Bagan Lalang nie...gerai yang paling best adalah Senandung Malam...banyak-banyak gerai yang aku telah pergi...gerai nilah yang paling best hidangan nya...cubalah..try..test...bestttttttt


sementara menunggu....main game jap...handphone baru tuuuuuu

sorryyyyyy..dah abissssssssssss