Monday, July 18, 2011

Pok De Kahwin

Salam....
Dah lama tak update....hati tu memang nak update..tapi sibuk je majang mengalahkan menteri.....ni nak citer tentang majlis kahwin pok de pada 25 Julai 2011...mak ai dah sebulan baru nak citer...citer jelah...
Tahniah pok de...akhirnya selamat diijabkabulkan dengan puteri pilihannya "NORLISA MUDA'. Semoga bahagian sehingga keakhir hayat...So, aku tak nak citer banyak...tengok gambar je lah ye.... (sebenornya dah tak ingat citer..he..he..he)

persiapan terahir

 tengah siap-siap nak bertolak ke terengganu...masa nie aku dah blah..takut org lain tinggalkan aku...tengoklah kete dia org...enjin turbo...sedangkan aku kancil ye....


ni masa rombongan berenti kat tepi jalan...tak kan tengah jalan kut....minum pagi rasanya...aku tak de kat sini...dah jauh ke depan...tak berenti...takut kena tinggal lagi....

 
Apa kena dengan blog nie....susah sangat nak upload gambar...dah banyak kali resize...susah sangat....tengah ada masa nie...sepatutnya banyak aku boleh update......esoklah pulak sambung..dah malas...



xoxo
by me