Thursday, April 28, 2011

Popcorn vs Pocong

Salam, semuaaaaaaaa...gediknya...ha..ha...ni aku nak citer tentang perbualan anak aku  ngan adiknya.....al-kisahnya berlaku petang semalam dalam kul 7.15pm.

Petang...balik dari kerja....terus ke dapur....tiba-tiba hangin kus-kus datang...nak masakkkkk..tapi nak masak apa ye....apa-apa jelah. dalam aku duk sibuk kat dapur, anak-anak aku duk tengok TV kat depan...tak lama aku terdengar perbualan 2 beradik tu

Abang: Adik, minta remote tu....
Adik:  Nah
Abang: Nak tengok citer lainlah (sambil tangan laju meremote controlkan tv)
Adik: Citer apa tu bang...
Abang: Tak nak tengok lah citer ni....citer pocong...takut
Aku: Citer pocong apa pulak maghrib-maghrib ni (dalam hati)...lalu aku menjengah...

Tengok kat info...nak tahu citer apa
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
citer POPCORN la....channel 104...adusssssssss...dah darjah 4.....baca POPCORN dengan POCONG pon tak tahu lah lagi...

Perlukah aku debok....teboh...cubit......argggggggggg anak akuuuuuuuuu..........

xoxo
by me