Friday, January 21, 2011

Kenapa aku nie

Dah gila kut aku nie....tiba-tiba je jadi gini.....minat giler ngan mamat nie...yelah sejak-sejak aku mengikuti sinetron Indonesia nie.....balik keje je aku menepek kat tv...sanggup berebut tv ngan budak-budak...minat kat mamat nie punya pasal..tapi memang betullah..bagi aku...mamat nie memang handsome giler..tak tahu nak cakaplah...bila aku tengok muka dia...berderau darah aku..jantung berdebar-debar....badan terasa panas semacam je...rasa cam nak demam....hadoiiiiiiiiii
Tapi bila duk fikir-fikir...aku jatuh cinta ke ngan mamat nie...kah..kah..kah...perasannnnnnnnnnn.Lantaklah perasan ke..apa ke...tapi aku dah suka....kalau aku dah suka..aku sukalah...tak yah nak sorok-sorok...tapi memang aku suka lah dan "AKU SUDAH JATUH CINTA LAGIIIIIIIIIII". Bengong lah aku nie...tapi kalau ko tengok gambar dia memang boleh jatuh cinta punyaaaaaaaa....dan aku dah tepek gambar dia sebagai background desktop aku....wuuuuuuuiiiiiiii...hilang tension...rasa nak senyum je manjang....giler ke apa senyum sorang...

Dan ko jangan nak claim yang dia nie pak we ko ye...dia dah jadi milik aku dah...





xoxo
by me